כיום, באמצע שנת 2021 אחרי שעברנו שנה לא פשוטה בתחום האירועים זה הזמן לחזור בכל הכוח ובגדול לרחבה ולשמוח כמו שלא שמחנו הרבה זמן.
כל האירועים והתוכניות שדחיתם במהלך השנה האחרונה – זה הזמן להוציאם לפועל ובגדול!
כשאתם ניגשים לתכנן ולהכין את האירוע הגדול שלכם בין אם מדובר בחתונה רבת משתתפים או בר מצווה לבן האהוב או בכלל ברית מילה לתינוק הקטן החדש במשפחה חשוב לשים דגש על נושא המתנות לאורחים.
האורחים שלכם באים, מכבדים ומקדישים את זמנם בשבילכם ובשביל האירוע שלכם, המעט שאתם יכולים לעשות למענם זה להוקיר תודה בעזרת מתנה שיוכלו לקחת איתם הביתה בסופו למזכרת.

מה האופציות המומלצות בתחום?
האופציות מגוונות, צבעוניות ורבות ואם תתחילו לחפש ולחקור כנראה שתשקעו מרוב ההיצע הרחב שיש.
החל מהמגנטים שהינה האטרקציה הפופולרית ביותר ואם תרצו המבוקשת ביותר וכלה בבלוקים מעץ לאירועים כשמדובר בתמונות של האורחים שלכם אשר מצולמות מתוך האירוע ומודבקות על חתיכות עץ וניתנות לאורחים על מנת שיוכלו לקחת איתם הביתה.
עוד אופציה הינה מחזיק המפתחות, ניתן להדפיס מחזיקי מפתחות עם תמונות האורחים ולחלק להם על מנת שיוכלו לשים על המפתחות שלהם.
ההמלצה שלנו היא בעיקר בבר מצוות ובריתות היא להוסיף שי בצורה של ממתקים או ספר תהילים קטן עם המיתוג ואת שם המשפחה של החוגגים.

למה זה חשוב?

ישראלים אוהבים מתנות והרבה, מכל הסוגים והצבעים וכמה שיותר, מי מאיתנו לא היה שמח לקחת איתו מתנה מאירוע שאליו הוא מגיע, גם אם מדובר במשהו קטן, זה ישר ייחשב כהוקרת תודה על כך שהגענו לאירוע והערכה על כך.
תחשבו, אתם מפנים מזמנכם, מתלבשים, מתאפרים לעיתים אף נוסעים דרך לא קצרה על מנת לשמח את הזוג המתחתן או את כלת בת המצווה ולכל הפחות הייתם שמחים לקבל את הערכת החוגגים על כך.

אז כמה זה עולה לנו?
נסו לעשות פילוח וסקר שוק בנוגע לאופציות הרבות הקיימות, תחילה בצעו רשימה של האופציות ואז צמצמו ובחרו 2 אופציות הנראות לכם הטובות ביותר.
בשלב הבא מצאו לפחות שלושה ספקי שירות עבור כל אופציה שבחרתם, בצעו שיחות התרשמות, קבלו הצעות מחיר ועברו על תיקי העבודות וההמלצות על כל ספק.
אנו לא ממליצים ללכת על המחירים הזולים ביותר שהרי תמיד יש אפשרות שמחיר זול מדי יעלה לנו ביוקר, הדבר האחרון שתרצו זה שאחד האורחים שלכם ילך הביתה בלי מתנה או מתנה שנראית לא טוב, תשאיר טעם רע מהאירוע שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *