מתופפים ושופרות לאירועים

אצלנו בדאנס יודעים שהפקת אירועים הוא ידע שבזכותו ניתן לברוא רגעים בלתי נשכחים!
להקת המתופפים והשופרות לאירועים של דאנס הפקות אירועים יכולים להתאים לכל סוגי האירועים- בר מצווה באולם אירועים, בר מצווה בכותל, בת מצווה, חתונה ואף אירועי חברות ומוסדות חינוך.

מעגל מתופפים הוא לא עוד טרנד חולף, מעגל מתופפים מבית דאנס הפקות אירועים הנו האטרקציה הראשונה ממנה התחילה חברת דאנס הפקות אירועים את דרכה- דאנס החלה את מסעה עם מעגל מתופפים בירושלים, ולאחר מכן החלה לפרוח עם מעגל מתופפים בכל רחבי הארץ, בדאנס קיימות המון הזמנות מצד לקוחות של מעגל מתופפים בירושלים, לרוב בזכות העליות לתורה בכותל המערבי- דאנס הפקות אירועים קיבלה ביקורות טובות רבות אודות פעילותה, כל שכן בכל הקשור לנושא מעגל מתופפים בכותל.  צוות המתופפים של דאנס הפקות אירועים מעניקים בנוסף שירות אינטגרלי של שופרות לחופה, שופרות לעליה לתורה ושופרות לכותל.   

שופרות פותחים את ארובות השמיים ובעת תקיעות השופר זה הזמן המושלם לבקש בקשות, כל שכן מדובר על שופרות לחופה.   

מעגל מתופפים הוא מקפצה לאירוע- רעמי התופים המופקים על ידי מעגל מתופפים מקצועי ומנוסה כשל דאנס הפקות אירועים הוא ללא ספק בוסט אנרגטי מיוחד במינו לאירועי שמחות- מומלץ בהחלט להזמין דרך דאנס הפקות אירועים מעגל מתופפים לחתונה, מעגל מתופפים לבר מצווה וכן גם מעגל מתופפים לעליה לתורה- תוספת אטרקטיבית ביותר לאירוע תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

כמנוסים ביותר בתחום האירועים אנו ממליצים לקהל לקוחותינו על שופרות לכניסת מרגשת כניסת שופרות לחופה וכניסת מעמד הר סיני לחתני בר מצווה לאולם האירועים בליווי שופרות, ספר תורה וחופת פרוכת.

יחד עם זאת- להקת המתופפים והשופרות המקצועית שלנו זמינה להעניק לכם שירות גם לאירועי כניסת כלה למקווה, בהם אנו מקיימים תהלוכה מיוחדת בליווי תופים ושופרות, כאשר בסיומה ננהל עבורכם טקס הפרחת בלוני הליום בצבעים ורוד ולבן לכבוד הכלה.

בעליות לתורה ובר מצווה בכותל אנו מקיימים תהלוכות מלאות קצב ואנרגיה המשלבות מסורת, תהלוכות מרשימות לכל הדעות הכוללות תופים ושופרות וחופה, כאשר בסיומן אנו מחלקים בלוני הליום בצבעים כחול ולבן לכל המוזמנים והם יפריחו אותם לשמיים לתקיעות השופר.

אנו מזמינים אתכם לגשש בשלל הקטגוריות המופיעות בראש האתר, לצפות בקפידה בשלל סרטונים, תמונות ומצגות להמחשה, להבין ולדעת שבזכות דאנס תוכלו באמת לחגוג אירוע, להגיע ליום המיוחל כמוזמנים לכל דבר ועניין ולנשום לרווחה ולדעת- שיש לכם על מי לסמוך.
בתמונות ובסרטונים המתעדים את פעילותנו באירועים תוכלו לראות כיצד מתופפים ושופרות מוסיפים עוד הרבה מאוד צבע לאירוע שלכם.

האם ישנן תלבושות מיוחדות למתופפים ושופרות?

  • ובכן הצבע האולטימטיבי לתלבושות ללהקת מתופפים ושופרות הוא בהחלט הצבע הלבן- אולם ישנם מקרים שגם אפשר לגוון עם חולצה שחורה ומכנס לבן או ההיפך ואף גוונים נוספי- הכל שאלה של עד כמה אתם כמזמיני שירות מעגל מתופפים מוכנים למעשה לשבור מוסכמות ולצאת מהקופסה

כמה מתופפים מזמינים לחתונה?

  • שאלה זו נשאלת רבות כאשר מזמינים להקת מתופפים והתשובה לכך היא חישוב של מספר מוזמנים: העניקו לנו מידע אודות כמה מוזמנים יש לכם באירוע- על כל 90 מוזמנים בממוצע תצטרכו נגן נוסף שיצטרף אל מעגל מתופפים שהזמנתם לאירוע- המינימום למופע מתופפים בחתונה הוא שני נגנים.

אילונגנים נוספים יכולים ללוות להקת מתופפים ושופרות כאשר הזמנתם מעגל מתופפים לאירוע?

  • נגנים אפשריים כתוספת למתופפים ושופרות באירוע הם נגני כלי נשיפה מיוחדים: חצוצרה, סקסופון, זורנה ועוד…

כמה עולה שופרות ומתופפים לבר מצווה?

  • העלויות של מתופפים ושופרות לבר מצווה משתנים בהתאם ללהקה- להקה מבוקשת יותר תדרוש יותר ולהקה מבוקשת פחות תדרוש פחות- שימו לב- מחיר טוב לא יקבע עבודה טובה של מעגל מתופפים לאירוע שלכם- מה שקובע את העבודה הטובה של מעגל מתופפים לאירוע הוא לא אחר מאשר מצב רוח, ווייב, מקצועיות נגינה והובלת מוזמנים. 

למי שטרם כבר התעדכן- הטרנד ממשיך ואף ידוע מזה כעשרים שנה בתחום העליה לתורה- מתופפים לעליה לתורה בבית כנסת זה בהחלט תוסף אטרקטיבי במיוחד כדי ליצור מצב שבו האורחים שלכם מרגישים גם בבית הכנסת אירוע לכל דבר ועניין- מתופפים ושופרות לעליה לתורה בבית כנסת ית דאנס הפקות אירועים יגיעו לבית הכנסת שלכם בלבוש לבן מכף רגל ועד ראש, או בלבוש חולצה שחורה, מכנס לבן ונעליים שחורות, וידאגו שהעליה לתורה של בנכם בבית הכנסת תהיה מרגשת לצלילי שופרות ומשמחת לצלילי תופים אפריקאים!

דאנס הפקות אירועים, למי שטרם נכח לדעת, החלה את דרכה בתחום מתופפים ושופרות לעליה לתורה בבית כנסת, מתופפים לחתונות ואף לבר או בת מצווה באולמות אירועים, עד שהחלנו בהתרחבות משמעותית מידי שנה ושנה והפכנו למעצמת שמחה אחת ענקית שתהפוך את האירוע שלכם מעוד סתם עליה לתורה בבית כנסת להפקה משגעת וסוחפת שתיצור לכם יום שמח במיוחד ואף מרגש!

מתופפים ושופרות לעליה לתורה בבית כנסת מבית דאנס הפקות אירועים, יגיעו תחילה לתהלוכת חתן בר מצווה ברחבי העיר, ברחוב המגורים שלכם, תהלוכה שבה כל השכנים יחזו במחזה מרהיב, מרגש ותוסס, עם שירים, תקיעות שופר מרגשות ואפילו תותחי קונפטי, ובסיומה של התהלוכה שנערוך לחתן בר המצווה היקר שלכם, נקיים טקס הפרחת בלונים שבו כל המוזמנים יקבלו בלונים בצבעים כחול ולבן ויפריחו אותם השמיימה לתקיעות שופר.. כל אחד מהמוזמנים יבקש את כל אשר על לבו לכבוד חתן בר המצווה שלכם, שיחגוג עליה לתורה בבית כנסת הסמוך לביתכם ונפריח יחדיו את הבלונים, לאחר מכן נלווה אתכם בעיתה של עלייה לתורה בתוך בית הכנסת, נתקע בשופר בעת פתיחת ההיכל ואף נשיר יחד איתכם שלל שירי בר מצווה מסורתיים!

לקבלת מידע נוסף על מתופפים לאירועים חייגו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן