זורנה לחתונה

זורנה הנו כלי נשיפה שמקורו בטורקיה, חבל הקווקז וכורדיסטאן,  שבאמצעותו מנגנים שירים עדתיים שמקורן בארצות אלו והדולה הוא תוף ענק שנועד לשמר קצב בעת הנגינה על הזורנה.   שילוב שני כלי הנגינה הללו יוצר מחול חווייתי וסוחף.   כמו בארצות אלו, בני העדה הטורקית והכורדית היהודים בארץ, לא שכחו את המסורת ומשכבר הימים מכניסים חתן וכלה לאולם כזוג נשוי למנגינת החליל והתוף.   הנגנים המקצוענים של דאנס הפקות אירועים יעניקו לכם אירוע מלא אנרגיות וסוחף, תוך כדי שימוש בתובנה מוזיקלית מאין כמותה ויעשו לכם את האירוע בלתי נשכח!

מתי עיקר הביקוש לנגני דולה וזורנה?

עיקר הביקוש לזורנה ודולה לאירועים הוא חתונות, חינות ושמחות, ויחד עם זאת כן גם מידי חג סוכות בעת החג המסורתי של יהודות כורדיסטן הנקרא סהרנה

מהו הסהרנה?

סהרנה הוא חג עממי של בני העדה הכורדית, זהו לא חג עם מקורות תנכיים או דתיים כלשהן, חג הסהרנה נחגג בעיקרו בחול המועד סוכות ונחגג בטבע, תוך סעודות טבע עשירות ומחולות ושירה טורקיים וכורדים לצלילי הזורנה והדולה, יחד עם נגנים נוספים ואף להקות רקדנים של הפולקלור הכורדי.

איפה חוגגים השנה סהרנה?

ובכן כל שנה המיקום של חגיגות הסהרנה משתנה- עיקר חגיגות הסהרנה חל באזורי הצפון, אם כי גם בירושלים הביקוש לחגיגות הסהרנה לא קטן.

מי מפיק חגיגות סהרנה?

ללא צל של ספק דאנס הפקות אירועים בהחלט יכולה להפיק עבורכם חגיגות סהרנה איכותיות עם מיטב הזמרים והנגנים ושלל חוויות קולינריות ואטרקציות לאירוע סהרנה בלתי נשכח.

רוצים הופעה של זורנה ודהולה באירוע שלכם או הפקת סהרנה? חייגו אלינו ושריינו תאריך!

דילוג לתוכן