כל מה שרציתם לדעת על מחירון התקליטנים הישראלי

לתקליטנים ברוב המכריע של המקרים ישנו מחירון המשתנה מעת לעת בהתאם לסוג האירוע ואופיו, אך תחילה ניגע בפירוט על מה זה בעצם תקליטן לאירוע ואילו סוגים של תקליטנים קיימים כיום בתחום האירועים:

  • תקליטן DJ
  • תקליטן DJ לאפטר פארטי
  • דאבל DJ
  • חברה למוזיקה

תקליטן DJ הוא האיש האחראי על המוזיקה באירוע והנחייתו.

תקליטן לאפטר פארטי הוא DJ שאחראי על שלב המוזיקה בחלק האחרון של האירוע.

דאבל DJ זה למעשה צוות של שני תקליטנים על עמדה אחת אשר מעבירים מיקסים מהאחד לשני בכדי ליצור הרמוניה מוזיקלית וקצת יותר שואו על עמדת ה-DJ.

חברה למוזיקה היא חברת תקליטנים המנוהלת על ידי אדם אחד שבראשה והיא בבעלותו.

לגבי מחירים ואופי שירות:

תקליטנים המופיעים באופן עצמאי כ-DJ לאירועים, וללא עזרת DJ נוסף הם בהחלט המקור לקבלת תשומת הלב הטובה ביותר מפני שהם מקבלים אירוע אחד מידי ערב ואינם יכולים לקבל מספר אירועים בו זמנית, ולכן את מלא ההשקעה הם מעניקים כל יום על מזמיני השירות- החיסרון היחיד למעשה- התאריך תפוס? אין מה לעשות- או שנעביר את האירוע לתאריך אחר – או שנסתפק ב-DJ אחר שיעשה לנו שמח באירוע.

מחירו הממוצע של DJ לחתונה עומד על 4500 ש"ח

מחירו הממוצע של DJ לבר מצווה בת מצווה עומד על 3000 ש"ח

ומחירו הממוצע של תקליטן לברית או בריתה עומד על 1500 ש"ח

DJ לאפטר פארטי הוא תקליטן שמגיע לחלקו האחרון של הערב- החלק שלמעשה רק המוזמנים בעלי האופי הצעיר והאנרגטי נשארים לרקוד בו ומוכנים להעביר את כל הלילה בטרפת- בכדי לבחור DJ לאפטר פארטי הנכון עליכם להציץ מעט בתכונות האופי שלו יותר מאשר המוניטין- לקהל אנרגטי מגיע תקליטן אנרגטי לאפטר פארטי!

המחיר הממוצע לתקליטן לאפטר פארטי הוא 2000 ש"ח

חברה למוזיקה הוא עסק קצת אחר אך מתאים בהחלט לחוגגי אירועים שרוצים מעט לחסוך: כפי שצוין- בעלים אחד, בעל הבית אחד וכל הציוד שייך לו- שזה אומר שהוא קובע את המחיר והוא למעשה יכול להגדיר את המחיר בהתאם לראות עיניו על פי שיקולי החברה- היתרונות: כפי שצוין הפן הכלכלי – ו- זמינות היומן- מתי שתגיעו תקבלו מענה ויש תמיד תקליטן לאירוע שיהיה זמין לאירוע שלכם. חיסרון משמעותי: בכל עסק- עובדים באים ומתחלפים מידי תקופה- לכן כאשר אתם מעוניינים בסגירת שירות מול חברת תקליטנים עליכם לעשות שני דברים מאוד קריטיים: הראשון הוא לבדוק מי מבין התקליטנים נוגע אליכם בפן האישי ובעיקר במוזמנים שלכם בפן המקצועי- וזאת גם על ידי יציאה לשטח, ודבר שני הוא ממש הלכה למעשה- תוציאו כתב התחייבות שה-DJ לאירוע שלכם יהיה פלוני אלמוני או בעל העסק שבחרתם בלבד ולא מישהו אחר.

מחירו של תקליטן לאירוע דרך חברה למוזיקה זהה למחירון התקליטנים המצוין מעלה- כל שעליכם לעשות הוא קצת להתמכח על המחיר ואולי תשיגו הנחה קטנה

בעת סגירת שירות הפקה לאירוע, דאנס הפקות אירועים מציעה הנחה ל-DJ לבחירה- אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהגיע איתנו עד ליום המיוחל!