שנת 2020 הייתה השנה הכי מאכזבת מכל בחינה, כל דבר מבאס התרחש בשנה הזאת. נגיף הקורונה השתחל בין זרועותיו הסיניות, אל הזרועות הישראליות. עקב כך, הרבה מאוד אנשים מצאו עצמם אבודים ומיואשים מהתקופות האלה, ובמיוחד מהסגר שחל בישראל. היום, הדברים השתנו מקצה לקצה, ופגעו גם בתחום התיירות, הפנאי, והאירועים. אז מה נשאר לנו ביד? במאמר זה, ורסה הפקות ממליצה על שלל אטרקציות שניתן לחוות אותם גם בתקופת הקורונה.

אטרקציות מומלצות לשנת 2020 בצל הקורונה

אטרקציות בישראל נועדו שישתמשו בהם, במיוחד כאשר הריחוק החברתי מורגש הרבה יותר. אם חשבתם שבעקבות התקופה הקשה הזאת אטרקציות לאירועים חדלו מלהתקיים, תחשבו שנית. ישנם עוד הרבה מאוד אטרקציות שניתנות ומורשות לשימוש בדגש על ההנחיות של משרד הבריאות. אז מהם אותם האטרקציות? פירטנו זאת כאן על "רגל אחת":

  1. השכרת ציוד לאירועים – מאז ומתמיד ציוד לאירועים היו בחוד החנית של הפקות ימי הולדת. אם יש לכם חצר ממש ענקית, האטרקציה הבאה ממש מתאימה לכם. כשהריחוק החברתי וההנחיות עורבות לנו ממש בפינה, לא נותרה לנו ברירה אלה להביא את האטרקציה הביתה. אם אתם מתכננים יום הולדת, או מסיבה גדולה לכבוד הילדים תוכלו להשכיר מתקנים מתנפחים, עמדות מולטימדיה, ושולחנות משחק להנאתכם ולהנאת הילדים.
  2. בובות ענק – ישנם אטרקציות נפוצות, וכאלה שפחות. אחד מהאטרקציות הפופולאריות ביותר הוא בובות הענק. ניתן לראות אותם בקניונים, בשטחים ציבורים, והמון מקומות נוספים. היתרון הבולט באטרקציה שהיא ניתנת לשימוש גם בחתונה, וגם בימי ההולדת האיכותיים ביותר. בשל הריחוק החברתי, ניתן לקיים את המסיבה בחצר האחורית או בשכונה, ולהביא אליה את בובות הענק. מדובר באטרקציה שהילדים לא יישארו אדישים אליה, וייהנו ממנה מאוד.
  3. בלונים לאירועים – כיום, בתקופת הקורונה, האירועים היחידים שמתרחשים הם אירועים פרטיים. כאשר אתם מתכננים אירוע פרטי, תמיד טוב להביא כמה בלונים. ישנם עסקים שהתפקיד שלהם היא לספק לכם את הבלונים, ובכל מיני צורות, צבעים, ושמות. מדובר על אטרקציה ממש טובה שתהפוך את כל האירוע לחוויה בלתי נשכחת.

אם אתם מתכננים חתונה פרטית, אתם חייבים להשתמש באחד האטרקציות האלה. בכל אירוע מצליח, יש אטרקציה שמשלימה אותו. באירועים הטובים ביותר מדברים יותר על האטרקציות שנכללו בה, ולא על האנשים. בפסקה זו, פירטנו את שלושת האטרקציות המושלמות ביותר להפקת אירוע בזמן הקורונה.

דווקא בקורונה – למה כדאי לכם לשכור חברת הפקות

הנחיות משרד הבריאות מציגות שלל איסורים והנחיות קפדניות לאנשים הפרטיים והעסקיים כאחד. כאשר אנו נדרשים לתכנן אירוע, קטן או גדול, אנו צריכים להשלים הרבה משימות והכנות נדרשות. מן הראוי, נצטרך להיפגש עם ספקי האירוע, לשלוח הזמנות לכל אחד ואחד, והדברים האלה? לא חיוניים כל כך… אז מה עושים? שוכרים חברת הפקות אירועים שתדאג לסגור לנו את הדברים הקטנים האלה. אז למה דווקא בקורונה כדאי להשתמש בחברת הפקות? הנה כמה סיבות לכך:

אלה הם ארבעת הסיבות ההגיוניות והנפוצות ביותר בשכירת חברת הפקות בזמן הקורונה. הקורונה הביא עימו הרבה תנאים, הנחיות וחוקים חדשים, והרבה אי וודאות. אנחנו, כבעלי האירוע, חייבים לשנות את דרכינו, ולהתאים את עצמינו לעולם החדש. אנחנו באמת מקווים שארבעת הטיפים האלה יעזרו לכם.

מעוניינים להקים אירוע בלתי נשכח? כזה שידברו עליו גם אחרי הקורונה? ורסה כאן עבורכם. אנחנו בעסק, יודעים כיצד עולם האירועים מתנהל, לאילו ספקים לפנות, ומי הכי גרוע. אנחנו מעניקים שלל אירועים – אירועי חברה, אירועים פרטיים ועממיים יותר, פעילויות גיבוש, ואפילו צילום ואטרקציות לאירועים.בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות לחברת ורסה הפקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *