אם אתם חוגגים אירוע קטן בקרוב, בטח חשבתם להזמין שירותי קייטרינג מקצועי לאירועים, אבל רגע אחד לפני שאתם עושים את הבחירה, יש כמה דברים שאתם חייבים לבדוק בשביל לקבל את הטוב ביותר לאירוע שלכם.

חברת קייטרינג היא חברה המספקת מזון ומשקאות למספר רב של אנשים באירוע. חברות קייטרינג מועסקות באירועים כמו חתונות, מסיבות, כנסים ומפגשים גדולים אחרים.

ישנן דרכים רבות ושונות לבחור שירותי קייטרינג. הצעד הראשון הוא להחליט על סוג האירוע שאתם חוגגים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של אירועים:

– אירועים פרטיים: אירועים אלו דורשים חדר פרטי או חצי פרטי לאורחים ולצוות כמו למשל חתונה או בת מצווה, בדרך כלל שחוגגים במקומות כמו מועדון לבת מצווה מקצועי הם כבר אלו שידאגו לכם גם לקייטרינג איכותי ומומלץ לשאול מה המקום מספק לכם.

– תערוכות: אירועים אלו מתקיימים בחדרי ישיבות או אולמות אירועים בהם המשתתפים יכולים להסתובב במהלך האירוע ולבקר בדוכנים שונים.

– אירועים פתוחים: אירועים אלו מתקיימים במקומות ציבוריים כגון פארקים או אצטדיונים שבהם המשתתפים יכולים להסתובב במהלך באירוע ולהנות משירותי קייטרינג שמארגני האירוע הם אלו שדואגים להם.

להלן כמה מהגורמים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם:

  1. מספר האורחים המשתתפים באירוע
  2. סוג האוכל שיוגש
  3. השעה והתאריך של האירוע
  4. גודל ומיקומו של המקום
  5. תקציב.

קייטרינג בשרי לאירועים – הטרנד החדש

עם הגידול במספר האנשים הצמחוניים והטבעוניים, קייטרינג בשרי הופך פופולרי יותר. קייטרינג בשרי לאירועים הפך לטרנד חדש בענף.

חשוב לבחור חברת קייטרינג שתוכל לספק אפשרויות צמחוניות וטבעוניות לאירוע שלכם בנוסף לתפריט בשרי, הדבר החשוב ביותר באירוע שלכם הוא לדאוג לכל האורחים ולכל אחד להנות מהמזון המועדף עליו.

קייטרינג צמחוני וטבעוני זמינים גם בשוק עם אפשרויות תפריט ייחודיות משלהם. חברות אלו דואגות שהאירוע שלכם יצליח עם אפשרויות אוכל צמחוני וטבעוני.

מהי כמות האוכל המומלצת לאירוע של 100 מוזמנים

אין דבר כזה כמות אוכל סטנדרטית לאירוע. כל אירוע ידרוש כמויות שונות של אוכל בהתאם למספר המשתתפים, סוג האוכל וכמה זמן הוא יימשך.

אין כמות מוגדרת של אוכל שמומלצת לאירוע של 100 אורחים. עם זאת, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק מזון וציוד אחר כדי להכיל את האורחים שלכם.

כמות האוכל שאתם צריכים תלויה בסוג האירוע שאתם מארחים, אם מדובר על אירוע ארוך מאוד ובו האורחים נמצאים בישיבה על שולחנות, אז יש צורך במספר גדול של מנות שכוללות מנות פתיחה, מנה ראשונה וכמובן מנות עיקריות לרבות תוספות של קינוחים בסיום ומגוון גדול של סלטים שמוגשים בכל שלב של הארוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *