תקליטן לחינה

חינה היא טקס מסורתי שאותו נהוג לחגוג גם בישראל בעדות מרוקו וצפון אפריקה, הודו ודרום אסיה וגם מדינות המפרץ הפרסי, כמו איראן, ואל לנו לשכוח את טקס החינה של העדה התימנית. אם התעניינתם לגבי תקליטן לחינה שלכם הגעתם בדיוק אל המקום הנכון !

אנחנו בדאנס הפקות נדאג להתאים לכם תקליטן לחינה אשר יתאים בדיוק לקצב המוזיקלי שלכם ולסגנון האירוע שאותו אתם מעוניינים לעשות: מחפשים תקליטן לחינה הודית- נביא את הודו אליכם לחגיגה, מגששים על תקליטן לחינה טוניסאית- נביא את טוניס עד למריחת החינה על היד, תקליטן לחינה תימנית- נביא את הצעד התימני למסיבה של חייכם!

ברשות דאנס הפקות אירועים מאגר שלם של די ג'יי לחינה- בשיחת טלפון קצרה, נתאים תקליטן לאופי האירוע, לעדה ואף נדאג לפרט הקטן ביותר בטקס המיוחל!

מדוע להזמין תקליטן לחינה דרכנו ?

ראשית כל – לאחר הסכם שת"פ אנו מעניקים הטבה לכל סוגרי חבילות אטרקציות או שירותי הפקה- תקליטנים לחינה לבחירה במחיר אטרקטיבי במיוחד, כך שאם אתם מחפים תקליטן זול לחינה בהחלט הגעתם למקום הנכון!

אך מלבד המחיר אל לנו לשכוח עוד שני דברים חשובים:

* הכל תחת קורת גג אחת- ללא צל של ספק, אתם מקבלים הזדמנות פז ליצור סיטואציה שבה אתם מתנהלים מול גורם אחד, חברת הפקות, שהיא מטפלת בכל סדר האירוע, לוקחת אחריות מלאה על תקליטן לחינה ודואגת למצב שבו ביום המרגש ביותר בחייכם תגיעו לאולם או לגן האירועים ותרגישו כמו כל המוזמנים!

* תיאום ומקצועיות ושפה משותפת- מאות לקוחות מרוצים כבר אומרים את שלהם- מבנה האירוע והתיאום המושלם באירוע בין כל אנשי הצוות, כולל מאסטר המוזיקה שנמצא על הבמה, פשוט עושים את שלהם!

מעוניינים להיפגש עם תקליטן לחינה בעיר שלכם? השאירו פרטים או התקשרו עכשיו ונעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן