בר מצווה בצפת

"ברוך שפטרני מעונשו של זה"? לא רק בבית כנסת רגיל ובאופן סטנדרטי- זה הזמן להרגיש שבאמת חוגגים! צפת היא עיר עתיקה במחוז צפון שהוקמה בשלהי האלף השני לספירה, את טקס בר מצווה בצפת, הקרויה גם בירת הגליל, חשוב לתכנן לפרטי פרטים, מפני שצפת נחשבת לעיר עם המון היסטוריה אשר קשורה לעם היהודי והעיר צפת עצמה הפכה להיות בשנים האחרונות לעיר מבוקשת מאוד גם על ידי הורים אשר מעוניינים לחגוג לבנם חגיגת בר מצווה, ומשמשת כיום לאתר סופר מיוחד לחגיגות בר מצווה, ואת כל זאת חובתנו להעביר במהלך המסע המיוחד.

טקס בר מצווה בצפת נחשב כיום מהמרגשים שניתן ליצור עבור חתני בר מצווה ביהדות הארץ והעולם- דאנס הפקות אירועים תעניק לכם חגיגת בר מצווה בצפת בלתי נשכחת בכל המשתמע מכך!

בצפת והאזור קבורים עשרות צדיקים, בניהם האר"י הקדוש, בניהו בן יהוידע, נחום איש גמזו, רבי פנחס בן יאיר ובנימין הצדיק- מרבית העולים לרגל נוהגים להגיע למרכזי קבורה ותפילה אלו, וכמו כן, בסגירת טקס בר מצווה בצפת עם דאנס הפקות אירועים, יהיה ניתן להזמין תחנת עצירה באחד ממקומות קבורה אלו על מנת להעצים את החוויה.

הפקת בר מצווה בצפת כוללת ביקור במקומות התיירות המומלצים בעיר כולל הפתעות מיוחדות במיוחד שרק צוות דאנס הפקות אירועים יכול להציע- צוות נגנים הכולל נגני כלי נשיפה- סקסופון, חצוצרה, קלרינט ועוד.., נגני כלי הקשה- תופים אפריקאים וסט תופים בקבלת הפנים, נגני כלי מיתר כמו גיטרה, שיסייעו להפקה, צוות קייטרינג עשיר, צוות הסעות ואוטובוסים יוקרתי וכן גם פייטן לבית הכנסת העתיק בצפת.

הפקת בר מצווה בצפת עם דאנס הפקות אירועים הנו מסע עשיר בחוויות ושמחה שיכלול שירים והרקדה בקבלת הפנים, הפעלת המוזמנים בדרך ממש בתוך האוטובוס עם שירה, נגינה, חידונים קטנים על החתן ועל העיר צפת והדרכה מקצועית על ידי מדריך מקצועי שיעניק לכם מידע אודות העיר הנפלאה אליה אנו עושים את המסע, ואל לנו לשכוח גם את התהלוכה היפיפיה שנערוך עבורכם החל מכניסת העיר ועד בית הכנסת, כאשר בסיומה נערוך טקס הפרחת בלונים- ומשם- לעליה לתורה ולתפילה, שתנוהל על ידי מנחה, חזן, זמר ופייטן מקצועי במיוחד, שיעביר את הטקס עצמו בליווי שירים, נגנים וקלידן מקצועי.

לאחר העליה לתורה נקדם את דרכנו למסעדה בה נאכל ארוחת צהריים עשירה, דרך דאנס הפקות אירועים ניתן להשיג מחיר מוזל עבור מנה במגוון מסעדות איכותיות.

דאנס הפקות אירועים תדאג תוך כדי חגיגת בר מצווה בצפת של בנכם לסדר, משמעת ומקצועיות של כל אנשי הצוות שישתתפו ביום המיוחל, תדאג לתחושה טובה בקרב המשתתפים ותיצור חוויה על מנת שכלל המוזמנים שלכם ירגישו וידעו כי הם הגיעו למסע רק ובזכות חגיגת בר מצווה בצפת של בנכם ולא עוד סתם טיול!

טקס בר מצווה בצפת עם דאנס הפקות אירועים יהיה חוויה ערכית במיוחד עבור בנכם ונקדיש עבורכם את מלוא תשומת הלב בכדי ליצור עבור בנכם הפקת טקס בר מצווה בצפת בלתי נשכח גם עבור כל המוזמנים. 

בזכות צוות אמין, מקצועי, אדיב ודקדקן, נפיק עבור בנכם, מסע בעל חוויה בלתי נשכחת. 

הקונספט שאנו מציעים לכבוד המסע לצפת מוגדר כאירוע של פעם בחיים- במהלך כל המסע נקפיד על פרטים קטנים כגדולים ונעצים בפני כלל המשתתפים אמוציות מגוונות לאורך כל הדרך!

כל חלק באירוע בר מצווה בצפת עם דאנס הפקות אירועים הנו הפתעה חדשה- בוסט של אנרגיה עם תופים ונגנים, בוסט של התרגשות לצלילי שופרות ומאה אחוז שמחה.

לקבלת מידע נוסף על בר מצווה בצפת התקשרו כעת 03-6547666 או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם עם מידע נוסף.

דילוג לתוכן