למרות שמספר רב של תרגומים שימשו לתיאור קובצי ה- cookie הללו בשפה הסינית, עדיין אין "שם סיני" מקובל אחד עבור העוגיה, מכיוון שישנן גרסאות רבות של אותו שם בשפות שונות. בעוד שניתן למצוא עוגיות מזל כמעט בכל מסעדה סינית באמריקה, הן נמצאות גם במקומות רבים אחרים בסין.

זה הופך את עוגיות ההון לכל כך מצחיקות

גם אם הן קצת עמלות להכין. אתה יכול לשים הערות משלך על עוגיית המזל שלך, למסור אותם במתנה ולהתאים אותם לאירועים שונים. כאמור לעיל, עוגיות מזל אינן קלות להכנה, אלא גם רעיון מתנה נהדר לכל אירוע.

מבחר מסתובב של עוגיות הון מיוחדות תמיד זמין בחנות ובכרטיסים. המחיר 1 דולר לעוגיית הון חד כיוונית (טימי וטומי), שזה מחירם של עוגיות ההון פרימיום שתקבלו בכרטיסי ליף.

בהנחה שיש לך 290 שניות בממוצע לפגוע בעוגיות הזהב, אתה מרוויח 0.15 עוגיות כשאתה מעביר עוגיה. המשחק בוחר את המספר הנמוך ביותר מכיוון שעבור הזכייה המקסימלית בעוגיית ההון אתה צריך שיהיה לך פי 6,000 CPS בבנק שלך.

למידע נוסף על עוגיות מזל לאירועים היכנסו לאתר https://www.sweetlogo.co.il/ וצפו במגוון רחב של עוגיות מגניבות.

תשכחו מברנדן חסרת הדאגות

החליפו כוכב פריך אחד בעוגיית הון ושיהיה לכם כוכב אחד בתפקיד השמירה שלכם כדי להשיג CS2 לחלוץ שלכם. החלף כוכב 1 בעוגיות הון שמנת ויש לך את ההזדמנות לקבל CS3 לחלוץ וכוכב 1/2 לצד ההגנתי שלך. החלף כוכב פירורי אחד והחלף 2 כוכבים בצד ההגנתי של הכדור לביסקוויט 1 ל- CS1 וכוכב 8/4 אם יש לך עירנות במיכל.

קשה לטעות כשאתה משתמש בעוגיות Creamy Lucky

כדי ללמד את הסנכרון שלך – יחד עם עירנות תמיכה טכנית למניעת פגיעות קריטיות. אתגר את קרב וילה ואסוף עוגיות הון וראה כמה מהר הצמד המסונכרן של הקבוצה שלך יכול להגיע לסוף הקרב על הווילה. אתה יכול להתאים את הסנכרונים והזוגות שלך כדי לקחת הכל, אבל אם אתה רוצה להשיג כמה שיותר עוגיות מזל, אל תשכח! הראה את כישוריך והרוויח את עוגיית ההון שלך ואתגר את הקרב על הווילה לאסוף אותה!

עוגיית המזל

היא עוגיה פריכה וסוכרת עשויה משילוב של שוקולד, חמאת בוטנים, שוקולד צ'יפס ומעט מלח ופלפל. זה נקרא "עוגיית מזל" מכיוון שהעוגיה מתפרצת כדי לחשוף הון בצורת מטבע, ממתק או אפילו הון קטן. עוגיות פורצ'ן הן עוגיות פריכות וסוכריות העשויות מאושר, שהוא או אפרוריה או נבואה מעורפלת.

כשאתם אופים סדרה של עוגיות מזל

הוציאו אותם מהתנור, קפלו אותם לשניים, סובבו את העיגולים והפכו אותם שוב. לאחר הסחיטה, הניחו לביסקוויטים להתקרר לפני שתחזרו עליהם עם שאר הבצק, ואז הניחו אותם חזרה בתבנית המאפינס כדי לשמור על צורתם. עם זאת, זכרו כי הסיכוי לאבד עוגיה על ידי חיתוך פרנזי בכמה שניות הוא נמוך יחסית, ולכן ברוב המקרים, מספיק ללחוץ על "עוגיות הזהב" ברגע שהן מופיעות. אחת הבעיות בהחלקת פתקים לעוגיות היא שאם מחליקים פתק בהתחלה, העוגיה מתחממת מדי והנייר נדבק אליה.

למרבה הצער, סביר מאוד להניח שתצבור אוסף כפילויות לפני שרכשת מספיק עוגיות Fortune.

מבחר נפרד של שתי עוגיות הון מוצג על המדף בחלקו העליון של המסך וניתן לרכוש אותו מפעמונים מדי יום

עוגיות המזל הבסיסיות, הנמכרות תמיד בפעמונים, כמו גם עוגיית המזל המיוחדת, הנמכרת בדרך כלל לכרטיסי גיליון ונמכרת כיום, יכולות להופיע במבחר הפעמונים היומי. ישנם מגוון יצרנים מקומיים קטנים אחרים, כולל עוגיות קפר, חברת קוקר קיפר ויצרניות עוגיות מקומיות אחרות.

זה מאפשר לשחקן ללחוץ על כמה שיותר עוגיות זהב ולהתקרב

כדי לאסוף את כולם במקום אחד על המסך. זה מאוד מועיל כששחקנים מנסים לאסוף ביצי פסחא, אך בסערת עוגיות הם יכולים למזער את החלון שלהם ואז להגדיל ולהתקרב מחלון עוגיית הזהב כדי להתקרב בין כולם ולאסוף אותם מנקודה אחת על המסך לאחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *