אירועי חברה הם המקום המושלם להוקיר תודה לעובדים שלכם ולהראות להם שאתם מעריכים אותם מאוד. אנו כחברת הפקות אירועים, הפקנו בין היתר גם אירועי חברה בה נתבקשנו לדאוג גם למתנות לעובדים בטווח שונה של מחירים והאמת, גילינו שיש לא מעט מתנות שכדאי לכם להכיר.

כדי להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר פנינו לחברת גרומנס, המייבאת ומשווקת מוצרי פרסום לעסקים ובין היתר גם מתנות לעובדים. המתנות יכולים להגיע באופן ממותג (מה שמועיל לכם ולעסק שלכם לצרכי פרסום) ובאופן לא ממותג, אך חשוב מאוד שההזמנה תצא בכמות גדולה.

איזה מתנה מומלצת לעובד?

ביקשנו טיפים איך לבחור את המתנה המושלמת לעובד. השאלה הזאת כמובן היתה קשה מאוד כי לא היה ברור לגרומנס באיזה עובד מדובר ולכן נשאלנו כמה שאלות

מגדר העובד

האם המתנות מיועדות לגברים? נשים? גם וגם? חשוב להבין מי הקהל אשר הולך לקבל את המתנה וככה להתאים את המתנה לעובד.

לדוגמה, מתנות לידה לעובדת שיולדת מיועדת אך ורק לנשים וגם במקרה הזה חשוב להבין אם המתנה מיועדת לעובדת או לתינוק/ת שנולד/ה.

במידה ותרצו להזמין את המתנה לתינוק שנולד, תוכלו להסתכל באתר של myheart ולבחון את ליין מוצרי התינוקות החדש שלהם.

גיל העובד

גם גיל העובד משחק תפקיד חשוב במהלך בחירת המתנה המושלמת לעובד. עובדים צעירים יותר יוכלו להנות יותר ולהפיק את המקסימום ממוצרים טכנולוגיים בעוד שעובדים מבוגרים יותר יהנו ממוצרים שונים כמו עטים איכותיים, מארזי טיסה וכו'.

ממותג / לא ממותג

האם אנחנו רוצים שהמתנה תהיה ממותגת או לא ממותגת? נניח חולצות ממותגות לעסק, יכולות להיות מתנה מעולה – אנחנו פותרים לעובד את העמידה מול ארון הבגדים בבוקר ומאפשרים לו להגיע עם חולצה המשייכת אותו לארגן חיצונית.

אנשים גאים להראות את מקום העבודה שלהם ולהראות שם חלק מארגון ולכן חולצות מותגות יכולות להיות מתנה מעולה.

גם עטים ממותגים יכולים להיות מוצר פרסום מצויין לעסק שלכם וגם מתנה מעולה לעובד.

מה חשוב לשים לב לפני שבוחרים מתנה לעובד?

לפני שאתם ניגשים לסגור כמות גדולה של מתנות לכל העובדים שלכם, תבקשו דוגמה אחת מאותו מוצר. לפני שאתם מבצעים את ההזמנה חשוב לגם לדעת ש

אחרי שקיבלתם את המתנה, ראיתם שהיא איכותית ושכדאי להזמין אותם. בצעו את ההזמנה. מזמינים אתכם להכנס לאתר של גרומס מוצרי פרסום ותהנו ממגוון רחב של מתנות לעובדים ומוצרי פרסום לעסק וגם ממחירים משתלמים במיוחד

https://giveaway.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *