עם תקופת החגים ממש מעבר לפינה, מעולם לא היה זמן טוב יותר להתכונן לחגים עם מתנות ארגוניות אישיות לעובדים שלכם. בין אם אתם רוצים להביא מעט בידור כמתנה לחג המולד ובין אם לתת מתנה לילד של איש צוות בבית, המתנות הללו הן הצעות מתחשבות. הראה את הערכתך לעבודה הקשה של העובדים שלך והצג כמה רעיונות נהדרים למתנות לחג המולד שבוודאי היו מרגיעות ומשמחות אותם בתקופת חג המולד. אולי אתם מחפשים מתנה מושלמת עבור עצמכם או עבור חברתכם, אך תקופת החגים מתקרבת במהירות!

אם אינך מעוניין לקנות מתנה ספציפית לעובדיך, תוכל להשתמש בארוחת הצהריים המשרדית שלך כהזדמנות לארח משרד – החלפת מתנות רחבה. ניתן גם לכלול סל מתנות לחג , שיופץ לכל העובדים, וכן תעודת מתנה לצדקה או חנות מתנות מקומית.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לעובדים שלכם לחגוג את חג המולד ללא מגפה היא להזמין שוברי אוכל במסעדות.

שוברים

כרטיסי הנחה וכרטיסי מתנה הם הטובים אי פעם, ותמיד יש אפשרות לקחת עובדים למסעדה עם שובר מתנה שמעולם לא קנו ממנו. מתנת הצוות שלך לחג המולד היא גם דרך נהדרת לשלוט יותר כיצד הם רוצים להשתמש בכרטיסים אלה. הם עשויים להיחשב מתוחכמים יותר ממתנות כספיות, אך אם אתה מקדיש זמן להעניק לכל אחד מתנה אישית, הם נותנים לך את החופש להוציא את מה שאתה רוצה.

חבילות בחירת מתנות הן דרך נהדרת להעניק לעובדים שלך מתנה לפי בחירתם שהם יכולים לבחור.

כדי להוסיף לשמחה זו, תוכלו להעניק לעובדים שלכם מסגרת תמונה דיגיטלית, וזה יהיה רעיון מתנה ממש טוב לחג המולד. מתנות לחג המולד לעובדים הן דרך נהדרת להכיר בעובדים שלכם, ו -65% מהעובדים מאמינים שהכרה משפרת את מעורבות העובדים, בעוד 50% אומרים שהיא משפרת את היחסים עם מנהיגים ובונה אמון עם המעסיק שלהם. להחזיר לעובדים כמתנה לחג זו דרך נהדרת להראות כמה אתה אסיר תודה עליהם ולהעניק להם הערכה אדירה על עבודתם. בבחירת מתנה נדרש טיפול ומאמץ רב, אך מתנה מהצוות מביעה את תודת ההנהלה.

הוסף הודעת חג או לוגו חברה במכתבים שנבחרו כמתנה נהדרת שעובדיך תמיד יזכרו

לאחר מכן קראו את הערכת העובדים שתוכלו להכניס לכרטיס המתנה. אם יש לך הצעות למה מנהלים ומעסיקים יכולים לתת לעובדיהם לחג המולד, נשמח לשמוע על כך בתגובות שלנו למטה. בין אם אתם מתכננים חגיגת חג מלאה או סתם רוצים להביע תודה, למצוא את המתנה המושלמת לעובדים שלכם הוא קריטי לשמירה על המורל בסביבה העסקית שלכם. שמירה על תרבות מקום עבודה חיובית לאורך כל השנה כוללת השתתפות במתנות חג המולד לעובדים. מתנות לעובדים אינן חיוניות, אך הן יכולות להיות דרך נחמדה להראות הערכה לעובדים שלך.

עם מתנות לחג המולד

המטרה שלך היא לבחור מוצרים שהעובדים שלך ישתמשו בהם בבטחה, ואתה לא יכול לתת סתם מתנה לחג המולד לאדם אחד במשרד, מכיוון שזה יוצר תחושה של מועדפות שאי אפשר להתעלם ממנה . כדי להימנע מהמתנות האישיות שהציע CNBC, בחר מתנות שרלוונטיות למקום העבודה של כל עובד. כאשר מחליטים אם להעניק לעובדים פריטי קידום מכירות בהתאמה אישית לחג, עליכם לוודא כי אתם בוחרים באיכות הגבוהה ביותר.

אחרת השאירו את המתנה על שולחן העבודה שלכם לפני ההגעה או תנו להם אותה במתנה

אך וודאו שלא תקבלו אותה אחרת. אם תחליט לקנות מתנה לחג המולד לחבר צוות, עליך להתאפק עד שהמצב יירגע. שמור רשימה של כל המתנות שנתת ואת המתקבלים כדי לעזור בתכנון מתנות חג המולד לשנה הבאה.

אם אתה רוצה איכשהו לשייך את המותג הארגוני שלך למתנה

מתנות בהזמנה אישית שכל אחד יכול להשתמש בהן יתקבלו בברכה. יש המשתמשים בכרטיסי מתנה לחג המולד כדי להוסיף פינוקים לתיק הסנטה לילדים, בעוד שאחרים משתמשים בהם כדי לקנות פריטים לבחירתם. ישנם סוגים רבים ושונים של מתנות מהם תוכלו לבחור, כמו קופונים, שקיות מתנה או אפילו תעודת מתנה. יש לנו מבחר רחב של מתנות אופנתיות לבחירת אנשים, ויש לנו אפשרות להציע אותן בחינם באתר שלנו.

אם אתה בעל עסק קטן ואינך יכול להרשות לעצמו לקנות בחנות

אתה יכול לתת לעובדים כרטיסי מתנה לחנות. ישנן מספר עלויות – מתנות אפקטיביות שנותנות חברות לעובדיהן, כמו דרכים יצירתיות למילוי עטים בהם עובדים משתמשים. עבור עסקים המשתמשים בגיבור תעסוקה, שווה דולר של גיבור בצורת כרטיס מתנה בחנות מקומית עד 1,000 דולר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *