מחשבון חתונה- כיצד לנהל תקציב חתונה

מחשבון חתונה - כיצד לנהל נכון תקציב חתונה?

דרכים לעמוד בתקציב חתונה

ובכן רבות הפעמים שנשאלנו על ידי זוגות מאורסים את השאלה הכל כך משמעותית כיצד לנהל נכון תקציב חתונה, וכפי שתוכלו לנחש התשובה באה כאן בפירוט מלא:
בכדי לנהל נכון את החתונה ברמה הכלכלית, בכדי להתחיל נכון את חייכם כזוג נשוי ולא חובות לגורמים שונים שהיו שותפים למהלך הערב הבלתי נשכח שלכם, עליכם תחילה למנות מיהם אותם הגורמים שעשויים להיות חלק מהיום הנפלא ביותר בחייכם:
אולם, רבנות, רב, הגברה, תאורה, עיצוב, אפקטים ואטרקציות, תקליטן, צוות צילום, תופרת שמלות כלה, מעצב שיער, טבעות, חברת סידורי הושבה וניהול אישורי הגעה, ספק אלכוהול, שירותי מזיגה, טיפים לאנשי צוות, השכרת רכב..
בתקווה שלא שכחנו כלום ושמנינו את כל הגורמים נתחיל במחקר בסיסי שעליכם כזוגות לפני חתונה לעשות בכדי לנהל נכון את תקציב החתונה שלכם- המחקר מתבסס על שתי עקרונות מאוד פשוטים:
1. שלוש הצעות מחיר  משלושה ספקים המוזכרים בכל אחד מהגורמים.
2. צפייה בשלוש עבודות לדוגמה מכל אחד מהם או לחלופין שיח עם שלוש לקוחות של כל אחד מהספקים בכדי לאפשר לכם לדעת על גודל המוניטין וטיב השירות.
שימו לב: אל תרמו את עצמכם- מחיר טוב לא מעיד על איכות שירות בדיוק כמו שמחיר מפוצץ לא מעיד על שירות אישי יותר.
לאחר שעשיתם לפי הספר את המחקר אתם ניגשים לטיפול בתוצאות: המחיר והשירות מוצאים חן בעיניכם? הגיע הזמן לבדוק את זה מול תקציב חתונה:
על פי מחקר שערכנו, במדינת ישראל, מוזמן לחתונה ישים לכם במעטפת המתנה צ'ק שעומד על סך ממוצי של 350 שקלים, בממוצע כזה לא לקחנו בחשבון מתנות משפחה קרובה והורים, משום שאלו מתנות משתנות בהתאם למצב הסוציו-אקונומי.
בכדי לנהל נכון תקציב חתונה עליכם לקחת את מספר המוזמנים הבטוחים שלכם, להכפיל אותו ב-350₪, ולחלק באופן מדויק לאנשי המקצוע שאתם מעוניינים לסגור איתם שירות לחתונה, כך למעשה תדעו שזו התקציב שלכם ואל לכם לחרוג ממנו.
לפניכם דוגמא:
אלכס ואייל מתכננים חתונה ופנו לשלוש אולמות אירועים שהציעו להם מחיר למנה של 220₪ ביום רביעי ויש להם 350 מוזמנים- מכאן אנו למדים כי אם אלכס ואייל מתכננים נכון את תקציב החתונה הם צריכים לעשות השלמה של 130 שקלים בלבד פר מוזמן בכדי להגיע לתוצאה הרצויה: 350 כפול 130 יוצא שיש במקרה זה תקציב יפה מאוד לכל המסביב ובהחלט מספיק כדי לסגור את כל אנשי הצוות שיעשו לכם אירוע מושלם! לא תפסידו כלום אם תסעו למקום הנכון שיציע לכם מחיר אטרקטיבי… אולי קצת דלק.. הכי חשוב שתהנו ותדעו שהאוכל הוא חשוב מאוד- אבל בהחלט לא העיקר.
בהצלחה לכולם.
רוצים להסיר מעצמכם את ארגון האירוע? צרו קשר עם המומחים להפקת אירועים של דאנס וצרו עמנו חוויה בלתי נשכחת לאירוע של פעם בחיים!

צור איתנו קשר:

אז למה אתם מחכים?

טלפון: 08-8547666 / 03-6547666

דוא”ל: [email protected]

כתובת: רחבעם זאבי 15, חולון
(באפליקציה WAZE: דאנס הפקות אירועים)

או מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום:

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן