עם כניסתם של מדפסות בפורמט גדול, הדפסת תמונות דיגיטליות על קנבס הפכה פופולארית ומשתלמת מאוד. אם אתה תוהה היכן להדפיס תמונה על קנבס, מעבדת Decor&More כאן בשבילך בבלוג.

צוות אמנים ידפיס תמונה על קנבס, יעטוף אותה בגלריה וישלח אליך אותה. משם האמן עוטף ומדפיס את ציורי הבד המודפסים, שולח אותם בדרכם לתלות אותם על הציוד שלך ועוטף אותם בגלריה.

פשוט העלה את התמונה שבחרת לעורך, בחר "הדפסת קנבס" וההדפסה הסתיימה. כל שעליך לעשות הוא לבחור באפשרות "הדפס" מרשימת האפשרויות ובחר את לחצן הלחיצה הרצוי, והוא מוכן להדפסה.

הדפסה על קנבס באתר Decor & More

בחרו מסגרת והיא תבלוט

תנו לתמונות שלכם יתרון והוסיפו עומק למסגרת שלכם להדפסת קנבס איכותית המושלמת להצגת תמונות שאתם באמת רוצים לבלוט על הקיר. על ידי שימוש בבד מרקם באיכות גלריה עם מבנה חזית מוצק, ההדפס שלך לא יימתח, הוא יעובד בצורה מושלמת.

הביא מגע מודרני לתמונות הישנות שלך על ידי הדפסת תמונות ילדות משלך באמצעות הדפסת בד פשוטה זו

תוכלו לבחור ממגוון תמונות להדפסת בד קולאז 'או לאחסן תמונות יקרות של יקיריכם להדפסת בד שולחן זה. בד אמנות קיר אופקי זה יכול להכיל גם 3 תמונות שונות שיהפכו את הדפסת הבד שלכם ליצירה יקרה. הדפסי קנבס גדולים מעניקים לתמונות גורם וואו מיידי על ידי תליית תמונות הגדולות מהחיים על הקיר.

אם אתם מחפשים מראה קלאסי, הדפס בד ממוסגר מעץ עם תמונה בשחור לבן הוא אופציה נהדרת. הדפסי קנבס בהתאמה אישית זמינים במגוון רחב של צבעים ואפשרויות מסגרת עץ כדי להבטיח שהם תואמים את סגנון המגורים שלך.

אם אתה רוצה לשלב מספר תמונות על בד בודד

יש לך הרבה סגנונות קולאז 'לבחירה. אתה יכול להכין הדפסי קנבס בגדלים שבין 8 x 10 עד 30 x 30 אינץ 'או להפוך אותם לתמונות בודדות או לקולאז'ים של כמה. גם בדים ממוסגרים הם אפשרות, ותוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים ואפשרויות מסגרת עץ, כמו שחור ולבן, שחור, לבן ואדום. מועדף בחדר זה הוא דוגמה מצוינת להדפסת קנבס עם תמונה בשחור לבן ותצלום ממוסגר בעץ.

שירותי הדפסת קנבס רבים מציעים גם הדפסות מקדימות, ואם תעלה קבצי מקור באיכות גבוהה, סביר להניח שהם ישפרו את התמונה שלך. כל השירותים הכלולים כאן מייצרים תמונות קנבס המתאימות לתמונות גדולות וקטנות ובינוניות.

אם אתה רוצה ליצור קיר גלריה עם מספר הדפסי קנבס

Shutterfly יכול לעזור לך. והכל עם הוראות מפורטות והשראה. כאשר אתה מוכן לתלות את ההדפסים שלך, תוכל לשמור אותם פשוטים ופשוטים, או ליצור קירות גלריה עם הרבה הדפסים. מדפסות מסוימות מציעות מוצר מוגמר שלם, כולל אפשרויות גימור והתקנה, כאשר אתה מדפיס תמונות דיגיטליות על בד.

כדי ליצור הדפס בד, יצרן מערכות לעיבוד תמונה לוקח את התמונה שלך ומדפיס אותה על בד באמצעות מדפסת הזרקת דיו. שקול הדפסות חוזרות של אמנים באיכות גבוהה, עם הגדרה נוספת ותשומת לב לאיכות הגבוהה של ההדפסה המחודשת של האמן.

הוסף גימורי בד שונים

החל מססגוני, מבריק, מבריק למחצה ואפקטים של תמונה המעניקים לבד אישיות שונה לחלוטין, ויש לך את המתכון לעזאזל אחד של הדפסת בד. אתה יכול לבנות את הדפסי הקנבס שלך כמו שאתה רוצה, עם כמה שיותר או מעט פרטים שאתה רוצה. החוכמה היא למצוא את המתאימה לך, בין אם מדובר בהדפסת דיו איכותית, בהדפס מט או אפילו בהדפסה בגודל מלא עם אפקט תמונה.

הזמינו סט הדפסי קנבס גדולים שתוכלו להציג כגלריה – הצהרה בסגנון על הקיר. הזמינו הדפסת בד אחת גדולה לאוסף האישי שלכם או כחלק מאוסף הדפסים גדול למוזיאון או לגלריה.

אם אתה אוהב את הפשטות של הדפסי קנבס ונהנה מהאלגנטיות של הדפסים ממוסגרים

הבדים הממוסגרים עם קורות צפות הם הבחירה המושלמת. היכנס לבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על מצופי מסגרות וקנבס ולמד עוד על סגנונות וסגנונות שונים של מסגרות קנבס העומדים לרשותך. תוכלו להחליט איזו הדפסת קנבס מתאימה ביותר לתמונות שלכם – מעצבים מעדיפים מראה מסורתי עם פרטי חיפוש או רוצים טקסטורה של הדפסת קנבס. בנוסף למצעים המודפסים, קיימות מספר אפשרויות נוספות למסגרות פשתן, כגון מסגרות שטוחות, מסגרות שטוחות ומסגרות שטוחות. למידע נוסף על מסגרות רפרוף לקנבס או עיין בבלוג זה למידע נוסף על האפשרויות ומסגור הציפות של הציורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *