החתונה מתקרבת, כבר בחרת שמלה, מאפרת וספר שיסדר לך את השיער ביום האירוע, אבל כדי להפוך את המראה שלך לזוהר יותר ונוצץ יותר, כדאי לך להתאים את התכשיטים שתלבשי ביום האירוע, לשמלת הכלה שלך.

כולם יודעים שבחתונה, עיקר תשומת הלב מופנה לכלה – מלכת האירוע. ובזמן שכולם מתרכזים בך ובוחנים אותך את חייבת להבטיח מראה זוהר ובלתי נשכח. הדרך הנכונה להוסיף לזוהר שלך ביום האירוע הוא שילוב מדויק בין התכשיטים שתענדי, לשמלת הכלה והאיפור שלך.

יש מגוון רחב של תכשיטים לאישה שנוכל לשלב עם שמלת הכלה שלנו שיתנו לנו את המראה המושלם – בחירת העגיל הנכון, הצמיד ליד או השרשרת ישדרגו את המראה שלך ויהפכו אותך לכלה בלתי נשכחת.

רשמו עבורך כמה טיפים שיסייעו לך לבחור את התכשיטים הנכונים:

לבחור תכשיטים עדינים שישתלבו יפה עם השמלה

הטיפ הראשון בבחירת התכשיט הוא עדינון ואיזון. תכשיטים עדינים ומתאימים יסייעו רבות להשלמת המראה המושלם עבורך אם יודעים לבחור אותם בצורה נכונה.

בחירה לא נכונה של התכשיט יכולה לקלקל לגמרי את המראה ולרוב מדובר בתכשיטים גדולים, גסים או בצבעים הלא נכונים.

במידה והשמלה שלך מקושטת בתחרות, אבנים ועוד, מומלץ מאוד לבחור ללכת על קו נקי יותר כדי לשמור על מראה אלגנטי ולא מצועצע. אם בכל זאת את רוצה לשלב תכשיט גדול, מומלץ לשלב איתו גם עגילים גדולים יותר כדי לשמור על האיזון.

במידה והשמלה שלך פשוטה ובעלת קו נקי, זה הזמן והמקום שלך להתפרע עם התכשיטים. ניתן לבחור תכשיטים גדולים יותר שיקבלו את הבמה ויוסיפו למראה שלך את הזוהר.

בחירת קו אחיד לכל התכשיטים

העקרון החשוב ביותר אולי בבחירת תכשיט לחתונה – אחידות. לא, אנחנו לא מתכוונים שאת צריכה להתחיל לחפש סטים שהותאמו מראש אלא בבחירת התשכיטים שלך חשוב מאוד לבחור תכשיטים בהתאמה מלאה של צבעים, אבנים ובשורה התחתונה – שמירה על מראה אחיד.

מה הכוונה? במידה ומצאת תכשיט בצבע זהב שפשוט התאהבת בו, את חייבת להתאים את יתר התכשיטים לצבע הזהב ולא להתחיל לשלב צבעי זהב עם צבעי כסף, אחרת זה יראה מצועצע וצעקני.

חשוב מאוד לא להגזים

חתונה זה עסק יקר, חבל מאוד לבזבז כסף איפה שלא צריך. טבעת הנישואין שעל ידך כבר עלתה המון כסף וכדאי מאוד לתת לה את הבמה ולהיות הכוכבת של הערב. אנחנו כן ממליצים לשלב לטבעת (כמובן בצבעים תואמים) תכשיטים שישתלבו בצורה יפה וישלימו את המראה, אבל הנטייה בחתונות היא בדרך כלל להגזים ולקנות  ללא הכרה ואנחנו כאן כדי להגיד לך שאין צורך.

גם אם בחיי היום יום את רגילה לענוד תכשיטים רבים את חייבת לזכור ביום החתונה שלך את חייבת ללכת על קו עדין יותר ולא מצועצע – את תלבשי שמלה יפה, תאנדי טבעת נישואין, תתאפרי בצורה מקצועית כמו שרק כלות יודעות וחשוב לזכור שבחירה לא נכונה או מוגזמת מידי עלולה רק להרוס לך.

מזל טוב:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *