הפעלות וסדנאות

תהיתם לעצכם פעם מה הופך אירוע חברה לאירוע חברה בלתי נשכח?מה גורם ליום הכיף שארגנה מנהלת משאבי אנוש ליום חברה מטורף? מהו אותו גורם שהופך את ההפעלה לחברות או את ההפעלה לבר מצווה לאירוע שנצרב בתודעה ?

אירוע כזה , שכל פעם שיזכירו בר מצווה או יום כיף לחברה- יקפוץ לכם בראש אותו היום , רעש התופים והשמחה שהתלוותה לעניין . את התשובה לעניין נקבל בהמשך המאמר . לפעמים אנחנו מדמיינים אירוע של חברה . אנו מחשבים לנו את כל מהלך הדברים ביום החברה ומחפשים משהו שיגרום לבאז. משהו שיחבר את האנשים . שיגרום לכולם ליהנות ולהרגיש שייכים למקום אחד . בין אם זה טיול חברה , בר מצווה או יום כיף לבית ספר . אנחנו רוצים לספר לכם שאנו גילינו מה הסוד להצלחה והיכן הוא נמצא! אז קודם נספר על המיקום שלו… כך תוכלו לדעת איפה לחפש! סדנת מתופפים! השילוב המיוחד של מוזיקה , שירה ומתופפים גורם לנו להגיע למקומות חדשים! המוזיקה היא שפה בין לאומית וכן התיפוף ב- מעגל מתופפים בעולם התיפוף לא צריך להיות מומחה לתיפוף בכדי ליהנות ולהרגיש חלק ממעגל כל שהוא צריך דבר אחד! רצון ברגע שיש רצון להצטרף למעגל המתופפים – ברגע אחד תהפוך להיות חלק ממנו.

בעצם הישיבה שלך בתוכו! אז מה זה בעצם מעגל מתופפים? הישיבה בדרך כלל בצורת מעגל או ריבוע בתחילת האירוע נפתח בקצב. המתופף המוביל בדרך כלל יישא דג'מבה (תוף אפריקאי גדול ) ויוביל את הקצב . לדג'מבה עצמה חזקה ולרוב אין צורך כלל בהגברה עבורו – הוא מתעלה מעל כולם! המתופף מוביל את החברה עם קצב פשוט וככה כולם אט אט נכנסים לאותו הקצב ומתחילים לחוש את אווירת המעגל! במעגל המתופפים , נכיר את הכלים עליהם אנחנו מתופפים . נכיר את סוגי המכות ויחד נלמד מקצבים חדשים! אנחנו יכולים לשיר יחד עם התופים ויכולים רק לתופף יחד ( ללא שירה ) לכל עניין יש את הייחודיות שלו . בשירה – המוח שלנו יתעסק בעיקר במילים ובתוכן ועל הדרך הידיים יעבדו ויתנו קצב . אנחנו נתעסק יותר במשמעות המילים , במקום שהם פוגשות אותנו . אנו נחוש בחיבור שלנו אליהן ולמה שהן מזכירות לנו . אך , אם נתמקד בתיפוף בלבד – נצא למחוז אחר. טראנס . קצב שחוזר על עצמו ומכניס אותנו לעולם אחר . לתופים יש את היכולת לשחרר ממנו את כל מאורעות היום . לשחרר את כל הכעסים והרגשות השליליים ולהוציא את האנרגיה שלנו יחד בין אם זה הפעלה לחברה או סדנת מתופפים בבר מצווה על משהו חיובי וכיפי אני מאמין שאנרגיה מגיעה כערך מוחלט , כלומר , ללא סימון שלילי או חיובי. אם אנחנו שמחים , לרוב האנרגיה תשתחרר בצורה שמחה וכן להפך . החכמה היא , לקחת את האנרגיה שהגיעה ממקום שלילי וכרגע ניטרלית ולתמרן , ולהוביל אותה למקום חיובי- על ידי התופים! רוב האנשים חושבים שאין להם קצב . מבחינתי , זה כמו לומר – אני לא יודע לדבר! אולי אתה לא איש דברים , אך לדבר בוודאי תוכל ! אותו הדבר בתופים- גם אם " אין לך קצב " לפי דבריך , זה לא אומר שאתה לא יכול לתופף ולתת עצמך ולספר לכולם את רגשותיך דרך התופים . לכל אחד יש מקום במעגל לבטא את עצמו ולתת את הנגיעה שלו ולספר על היום שלו דרך התיפוף . החיבור הנוסף שאנחנו מקבלים הוא ממשחקי הקצב .

ישנו מגוון גדול של משחקים . המכנה המשותף של כולם – חיבור עובדי החברה / משפחת בר המצווה ויצירת קשר חיובי בין משתתפי המעגל בין אם זה לקום ולרקוד אם התבלבלת בקצב מסוים שמוביל הסדנה התווה ואם זה בסולו שנתת בזמן שכולם מוחאים כף ותפקידך להוביל בתיפוף. והבטחנו לענות- מהו המרכיב הסודי שגורם להצלחת המעגל לפי דעתי? אגלה לכם! הלב! יש מתופפים ויש מתופפים יש כאלו שעובדים במקצוע ועורכים הפעלות לחברות מכורח נסיבות חייהן ויש כאלו , כמוני . שמעבר לפינה מחכה להם משרה חלומית במשרד מוצלח עם הרבה כסף אך בוחרים לעבוד עם הלב. אני מתופף כדי לשמח אנו מתופפים כי זה הייעוד שלנו אנו מתופפים ועושים את את זה מאהבה ומהמקום הכי עמוק בלב. זה מה שהופך אותנו למשהו אחר. וזה מה שיהפוך את האירוע החברה שלכם למשהו מיוחד ואחר.

דילוג לתוכן